sobota, 4. september 2010

Javljanje s potovanja po Korsiki I.

Zadnji dnevi pred odhodom so se pošteno vlekli, navkljub opravkom, ki jih je bilo skorajda preveč. Pa vendarle sva le dočakala in sva se z močno natovorjenim Cliotom podala čez Avstrijo in Italijo do Z obale Italije.

1. dan

Blizu Livorna kjer sva 1.9.10 imela trajekt, sva se utaborila dva dni prej, se namakala v Mediteranskem morju in si ogledala zloglasni poševni stolp v Pisi.

2. Dan

Napočil je tisti dan ko so morali nekateri prvič v šolo…hehe, midva z Majo pa na trajekt za Korziko. Po štirih urah plovbe smo prispeli do Bastije na Korziki, od koder sva jo mahnila v dolino Restonice (nekal kilometrov izven mesta Corte) kjer sva se utaborila v kampu. Za ta kraj sva se odločila, ker je odlično izhodišče za vrhove, jezera, kopanja v tolmunih…
3. Dan

Da se ogneva turistični gneči vstaneva zgodaj in se napotiva do jezeri Mello (1730m) in Capitello (1900m). Pokrajina je res prečudovita.
4. Dan

Ta dan sva namenila brezciljnem pohajkovanju z avtom, to nama je prineslo dodatnih 40km v eno smer in slabe dve uri vožnje, saj so ceste ozke za en pas, promet pa ovirajo svinje, krave, koze in še nekaj psov. Ta dan sva obiskala tudi adrenalinski park.
5. Dan

Ta dan sva posvetila gori Monte Renosu (2352m) pod katerim mirno počiva jezero Bastani. Užitki so bili nepopisni.
6.dan

3 komentarji:

Joco pravi ...

Clio je pa le clio...:)
Lepe fotke!

LP.Joco

Joco pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.