torek, 2. junij 2009

Spomini

Odločitev je padla...na blogu bom vsak dan objavil kakšno fotografijo, ki je nastala kar nekaj časa nazaj, takrat ko še nisem pisal bloga, razen nekaterih izjem. Fotografij je ravno toliko da bo od danes naprej na mojem blogu vsaj kakšen teden vsak dan nekaj novega.



Kot zanimivost naj pri tej fotografiji povem, da sem vstal zelo zgodaj, vsaj 2 uri pred sončnim vzhodom, se povzpel skoraj za 600 m.n.v. in še pred vzhodom naredil nekaj posnetkov, ki pa niso bili mačji kašelj. Sam sem fotografiral in poziral. Daljinski sprožilec na 20 metrov ni uspel sprožiti aparata, zato sem imel kar dobro jutranjo telovadbo, saj sem s planinskimi čevlji po grbinasti in razmočeni travi tekal navkreber do drevesa in to nemalokrat. (Sun friend)







3 komentarji:

Jure/Olki pravi ...

No končno... Sem se že bal da bom vsak dan, ko buljim administracijo gledal tvojih 120 minut, hahah

Drugače pa takole: ta prva fotka mi je tolk všeč, da bi se gladko podpisal pod njo, :-)

Matjaž Merčnik pravi ...

Pridem vsak dan pogledat, kaj je novega ;)

Matej pravi ...

Me veseli, da obstaja nekdo, ki spremlja moj blog in si želi nekaj novega :)