sreda, 3. junij 2009

Kodak Z650

Vse tri fotografije so nastale s kompaktnim aparatom Kodak Z650, ki mi je služil približno 2 leti. Posnetki so nastali v letu 2006.


To fotografijo sem naredil v že skoraj omotičnem stanju, saj smo na Uršljo goro hodili v ekstremno zimskih razmerah. Vsi kateri ste že hodili iz Ledin na Uršljo goro veste, da za pot niti približno ne potrebuje 4 ure časa, vendar mi smo ga. Mestoma se nam je udiralo kar nekaj centimetrov čez pas, pot pa seveda ni bila shojena, ko pa smo končno prispeli na vrh Uršlje gore do križa, pa sem potegnil bivšo mašinco iz nahrbtnika ter na srečo naredil 2 posnetka in nastalo je tole.


Ta fotografija je prav tako posneta na Uršlji gori, vendar v spomladanskem času ob sončnem vzhodu.


Tale fotografija pa ni posneta na Uršlji gori, je pa blizu, kakšnih 500 m.n.v. nižje od vrha.

1 komentar:

JURE pravi ...

Prvo pa poznam...Res je lepa! mi je ostala v spominu zaradi te "gladke" obdelave...