petek, 25. julij 2008

Rastafaraj

Od 15. do 19. julija smo se ljubitelji reggae glasbe zbrali v Tolminu ob sotočju Tolminke in reke Soče. Da nam krajši dopust ne bi prešel v pozabo, sem imel kar nekaj dela s fotografiranjem, kar mi je pa seveda bilo v veselje. Oddih je bil sicer bolj kratek, vendar zanimiv. Družba je bila odlična, zato pozitivnih vibracij ni manjkalo, navkljub malomarni organizaciji in močnemu nalivu sredi noči. Ostalo naj povedo fotografije.


Brez "diksilanda" seveda ne gre



Izlet na Nadižo



Tolmunčki na Nadiži























Sonček















Vavhanje















Prince Alla



Shoping



Zajtrk






















...Da ne pozabim pokazati fotografij, ki so nastale po mirni noči, ki jo je zmotila močna nevihta, ki je divjala do zore.





6 komentarjev:

Dobran pravi ...

to delaj! bravo.

Matej pravi ...

No končno eden, ki je opazil, da se na mojem blogu nekaj dogaja :D
Vesel sem tvojega navdušenja :)

Petra Nuzdorfer pravi ...

hej matej!

najprej naj pohvalim tvoje fotke... prvič sem na tvojemu blogu in mi je prav res ušeč ;)

sicer pa ne pišem v zvezi s tem postom ampk s postom na strani Fotokluba Koroška... nikjer ne najdem tvojega e-mail naslova da bi ti pisala... prosim oglasi se na mojega petra.nuzdorfer@gmail.com. imam vprašanje zate glede fotk...

David Valič pravi ...

ful dobri koncertni posnetki,

tudi ostale obdelave (predvsem čb) so zelo zanimive

Unknown pravi ...

navdušeni david v. mi tu sred noči kaže tvje fotke.

kanu in trgovina in dredi in šotor in...

dobro si to naredo!
še naprej ti želim ustvarjalnosti,
nhv.

Matej pravi ...

Veliko mi pomeni vajino navdušenje in pa seveda izraženo mnenje...moram pa priznati, da so mi po dolgem času všeč moje fotografije, s tem še posebej mislim na fotografijo pod katero piše "vavhanje"

tnx za pozornost :)