ponedeljek, 2. november 2009

MaYa

Mrzli in deževni dnevi so naju zvabili v foto studio. Po slabi uri pospravljanja in pripravljanja prostora se je zaslišal prvi škljoc...
Zanima me vaše mnenje o fotografiji?!


7 komentarjev:

Dobran pravi ...

Svetloba zelo OK, dobro izvedena high-key tehnika. Glede same kompozicije se mi zdi, da bi se dalo boljše izpeljat, mislim da preveč visi in da je raznotežje preveč premaknjeno. Izraz OK. Tisto z neostrino na drugem očesu je pa za studijske razmere neprimerno. Mislim, da bi po vsakih merilih mogla bit fotka brek kakršnekoli neostine, saj majhna globinska ostrina v primeru enotnega ozadja ne igra nobene vloge.

Matej pravi ...

Z odprto zaslonko sem nalašč hotel pridobiti majhno globinsko ostrino, ker sem si pred tem tako zamislil, vednar sedaj ko berem tvoje nasvete in mnenja, mislim da bi fotografija s takšnimi popravki kot si napisal bila veliko boljša.
Res hvala za koristen komentar in nasvete...mi veliko pomeni.

Tomaž pravi ...

Strinjam se z Dobranom. Mislim, da bi zaprta zaslonka povrnila vsaj del tistih detajlov na obrazu (recimo ličnice), ki jih pač odvzame high-key tehnika.

Matej pravi ...

Pozdravljen Tomaž...high-key tehnika je tehnika visoke osvetlitve in ne tehnika majhne globinske ostrine.

http://en.wikipedia.org/wiki/High-key_lighting

Ob hitrem pregledu tvojega bloga vidim, da si bom moral vzeti več časa, saj so fotografije fenomenalne.

...Hvala za komentar!

Tomaž pravi ...

Hmmm. Ne vem, če sva se dobro razumela. High-key tehnika nima nič z globinsko ostrino, to je jasno. Osebno se mi samo zdi, da je bolje ob izgubi kontrastov in senc, ki jih prinese high-key, ohraniti vsaj globinsko ostrino, saj postane v nasprotnem primeru subjekt popolnoma neprepoznaven.

Je pa seveda potrebno upoštevati, da sem še čisto sveže zaljubljen v fotografijo, tako da tole moje mnenje nima neke posebne teže. :)

Tomaž pravi ...

P.S.: Vsekakor dobrodošel na moj blog. Komentarjev in diskusije sem vedno vesel.

Matej pravi ...

Aaaa, zdaj razumem kaj si hotel povedati in se tudi strinjam s tabo.

P.S. Vračam dobrodošlico :)