sreda, 29. julij 2009

Pozer in pol

Dolgo časa sem imel željo da v objektiv ulovim pajka z mrežo. V naravi sem že bil na lovu za pajkom, ga tudi našel vendar ga zaradi opreme ki jo imam na koncu nisem bil zadovoljen s posnetkom, tokrat pa mi je pajek prišel prav pozirat. Mrežo si je namreč spletel na sredini mojega okna in to ni bila majhna mreža, bila je velika za približno 3 dlani na sredini pa mi je poziral pajek. Imel sem priložnost da naredim meni zadovoljiv posnetek zato nisem odlašal in šparal zaklop. Pa vendarle sta uspeli le dve fotografiji, saj je mreža kar lepo plahutala v vetru vse 4 dni, dokler je ni pajek popihal drugemu fotografu naproti.





2 komentarja:

Nace Zavrl pravi ...

odlične dve, saj je dosti za en motiv .
a si uporabil čisto ambientalno svetlobo al je blo kaj umetne , fleša ?

pomoje je pajkec šel nekam trenirat pletenje mreže v vetru , kjer ga ne bo kdo opazil alpa fotografiral , ker je tta mreža res "začetniški izdelek"

Matej pravi ...

Uporabil sem doma narejen ring flash v kombinaciji s sigmo 500super, ob enem pa mi je še pajkeca osvetljevalo večerno sonce.

Upam da se vrne ko se bo natreniral plesti profesionalne mreže :)