četrtek, 16. april 2009

Camera obscura

Odločil sem se da uničim del foto opreme in preluknjam original pokrovček od aparata. Naredil sem camero obscuro. Ta preluknjan pokrovček se je prelevil v prav zanimiv objektiv. Pa si poglejmo kaj sem sčaral.


Zagrel sem iglo...


...in jo veselo zaril skozi plastiko


seveda sem občudoval moje delo

To pa so rezultati:








Ugotovitev: Zadeva je zelo zanimiva....za tako neostre fotografije pa je kriva prevelika luknja, zato bo potrebno ponoviti vajo. Bad luck :)

2 komentarja:

Matjaž Merčnik pravi ...

Vrhunske fotografije tako s priprav, kot potem s preluknjanim pokrovčkom. Še posebej zadnja SEKA!! Res je dobra.

Matej pravi ...

Tudi mene je presenetla zadnja fotografija, saj v temnejših prostorih ne vidiš skozi iskalo popolnova nič zaradi majhne luknice, tako da sem užgal na blef.
Tipalo pa mam kar usrano že :/
Fajn, da sem vsaj enega navdušo z mojim delom...hehe