ponedeljek, 23. marec 2009

Velika planina II

Vedno sem si želel na Veliko planino, zdaj pa sem v tednu dni dvakrat osvojil njen vrh. Tokrat je pihalo kot pri norcih, za to je bilo fotografiranje precej oteženo, ampak nekaj sem pa le uspel posneti...


(My favourite)












Tukaj pa še pogled na Kamniško Savinjske Alpe iz Panoramske ceste proti Črni na Koroškem.

6 komentarjev:

Matjaž Merčnik pravi ...

Prva je res fenomenalna. Mgoče bi še bolš zgledla v ČB.

David Valič pravi ...

Super fotke Matej. Prav vse se mi dopadejo.

Matej pravi ...

Matjaž: Ideja s ČB varjanto je super

Za komentarje in pohvale hvala obema ;)

...aja...to še, Tastjanca z Velike planine se nas dobro spominja in pravi: Take fletne fantiče pa težko hitro pozabim!

Matjaž Merčnik pravi ...

Reči, da Tatjanca ni stara posušena oskrbnica na domžalski koči :) ...

Ana pravi ...

Lepe fotke, sploh 4. mi je zelo všeč!

Hehe, jaz sem bila pa v nedeljo, en dan za tabo, še enkrat gor, tokrat bolj smučarsko in manj fotografsko. :)

Matej pravi ...

Ana...je v nedeljo tut tako "svinsko" pihalo na vrhu? v Soboto je naju s kolegom skor dobesedno odpihnilo :D

Jaz sem bil zdaj ko sem bil drugič bolj fotografsko razpoložen, pa prvič bolj "smučarsko" :D